Her er døra på gløtt, vinduet åpent, høyt under taket og et stort hjerterom... eller ? ... ✚♣♥

mandag 18. april 2011

Påskeliljene som ikke brast

Det ser nesten ut som om jeg har fått en ny hobby: Klaging.
Men det betyr ikke noe annet enn at jeg synes rett skal være rett.
Mester Grønn har garanti på blomstene sine, og det er hva jeg benytta meg av i dag.
Fredag kjøpte jeg tre buketter gule tulipaner og tre buketter påskeliljer.
Jeg gjorde som jeg ble anbefalt. Lot påskeliljene stå alene i kaldt vann mer enn en halv time før jeg satte dem sammen med tulipanene i en ny vase.
Etter to dager er tulipanene nydelig sprunget ut mens kun to av påskeliljene. De fleste er blitt brune, slakke og slappe. Det ser ikke ut som om de orker mer. Derfor tok jeg bilder og viste dem til betjeningen samtidig som jeg spurte om det hadde fått andre henvendelser. Ingen tvil der i butikken sjøl om jeg var den første til å klage. Jeg fikk ubetinga tre nye buketter!
All ros til Mester Grønn for skikkelig god service.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du også en menig?