Enda flere 'klager' har gått min vei:
Jeg gikk på postkontoret med en bok jeg ville sende tilbake fordi jeg hadde fått to av samme. Jeg hadde åpna pakka, uten å bryte noen som helt forsegling, fordi jeg trodde de var bok nummer to i serien.
På postkontoret fikk jeg tilbud om å sende den i retur uten kostnad sjøl om jeg sa at jeg hadde notert en kort beskjed på giroblanketten om hvorfor boka skulle sendes tilbake. Glad og fornøyd for å slippe returporto på over 60 kroner gikk jeg hjem vel vitende om at alt var greit, trodde jeg!
Etter en stund fikk jeg et brev i posten med beskjed om manglende porto. Med ekspedisjonsgebyret var kravet på nesten 150 kr.
Jeg skrev en kort orinetring til posten om at jeg var villig til å betale portoen, men ikke gebyret siden ekspeditøren på postkontoret tilbød meg å sende boka uten å betale for porto.
Det tok ikke mange dagene før et nytt brev fra posten kom med den glade nyheten om at alt krav var strøket.
Ansvaret var ikke mitt lenger, men postens.
God service her også. Heldigvis er det noen som ser ansvaret sitt og handler.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Har du også en menig?