Her er døra på gløtt, vinduet åpent, høyt under taket og et stort hjerterom... eller ? ... ✚♣♥

lørdag 19. november 2011

To ledd i mellom

Jeg bruker midlertidig denne bloggen en stund framover.

I Programmet Siffer på NRK 1 tok programlederen Jo Røislien opp hvordan nettverk mellom mennesker ofte bare har seks ledd før man er i mål med å finne en person.






Jeg var på Café Teateret i Olso i går kveld. Tove Nilsen og Marianne Fastvoll hadde bedt inn til litteraturkveld med opplesing fra sine respektive nye bøker, og Trædte Mænd der Herren i Huset spiller bass, hadde fått i oppdrag å sørge for musikk før, mellom og etter de litterære innslagene.






Jeg ble sittende og prate med en barndomsvenninne av Marianne og mannen hennes, og det viste seg at faren til mannen var vokst opp ikke langt fra der faren min bodde. De må ha gått på samme skole og sparka fotball sammen.
I dag tidlig fant jeg fram et bilde av forballaget til faren min, kanskje de begge er på dette bildet!
Det ble ikke nødvendig med seks ledd for å komme i mål denne kvelden (Jeg- Trond mannen til Marianne og mannen til venninna) ! Slike øyeblikk er magiske!






Faren min er lengst til høyre i midten. Lengst til venstre. Kan faren til mannen til venninna til Marianne være på dette bildet?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du også en menig?