Her er døra på gløtt, vinduet åpent, høyt under taket og et stort hjerterom... eller ? ... ✚♣♥

fredag 4. mai 2018

Gavekort


Lenge siden jeg har skrevet på denne bloggen nå, kanskje ikke så mye har skjedd å under seg over siden sist!
Nå har jeg to saker på gang...
Hvor lenge kan man benytte seg av et gavekort før det blir for gammelt når det ikke er antyda noen dato på det?
En gang for lenge siden hadde sønnen min en tilgodelapp som han hadde forlagt. Jeg mente at alle butikker har en registrering i disse digitale dager på denslags, men han fikk til svar at tilgodelapper var som penger, mister man dem, er de tapt.

Hvis gavekort er som tilgodelapper, burde de etter samme tankegang som over, være gyldige til enhver tid dersom det ikke er noen begrensninger skrevet på dem.
Noen som skjønner hvor jeg vil hen?

Mannen min fikk et gavekort på kroppspleiebehandling, ble sjuk og fikk ikke benytta det umiddelbart. Nå tenkte jeg at kanskje jeg skulle be om en fotpleiebehandling, men salongen er blitt avvikla uten at vi var blitt kjent med det.
Jeg kontakta eier som henviste meg til en medarbeider som har starta opp på nytt. Der fikk jeg beskjed om at gavekortet er for gammelt.
Så skrev jeg tilbake til den gamle eieren: Har du noen formening om jeg kan bruke det om du starter opp på nytt?
Venter og ser hva jeg får til svar...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du også en menig?