Her er døra på gløtt, vinduet åpent, høyt under taket og et stort hjerterom... eller ? ... ✚♣♥

fredag 4. mai 2018

PostNord, maken til sommel


Bestilte to kakeformer fra Amazon i Ireland 20 mars.



Planen var å bake til påske. Så hadde jeg forhåpninger om bursdagskake, men pr. dags dato har jeg ennå ikke fått dem. Om det skal bli bursdagskake, må de hentes i morgen. Sjekk denne sporinga hos PostNord:




Hva skjer på terminalen?
Mellom disse henvendelsene er det en lang rekke svar som holder meg "varm"! Men så til min store overraskelse:


Jeg fikk hentekode på sms senere på kvelden og gikk umiddelbart for å hente pakka, men hentekoden var for gammel! Slukøra gikk jeg hjem igjen uten pakke. Skrev ny melding til PostNord som nå har sletta alle meldingene mine. I tillegg ringte jeg siden de har telefonvakt fram til klokka ni om kvelden. Der fikk jeg snakke med Tanja som etter å ha fått sendingsnummeret av meg,  lovte å ringe tilbake etter å ha undersøkt nærmere. Det viste seg at pakka var på utleveringsstedet, og jeg fikk oppgitt hylle D1. Sjekka med utleveringsstedet om at det var tilfelle, og fikk bekrefta det.
Da jeg på nytt gikk for å hente pakka, var det blitt mørkt. Mannen bak disken rista på hodet og sa... Hvorfor kan de ikke ha rett hentekode, dette skjer så altfor ofte.
Kakeformene har altså brukt 6 uker fra utsending i Ireland til henting på Kråkerøy.

Nå er jeg blitt boikotter av PostNord, og jeg får varene mine som skulle ha vært sendt med PostNord, levert av Posten mot frakt på 80 kr. Det er det verdt!




Falsk melding, jeg venter ingen pakke nå, og se hva som åpenbarte seg:


Hvem "avgjør" betalingen? Her er det noe som ikke stemmer...





ALDRI MER POSTNORD!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du også en menig?